Objevte svoji skutečnou vitalitu a regenerační schopnosti těla!

VÝŽIVOU K OSOBNÍ HARMONII

Moje filozofie

PŘIROZENÝ PŘÍSTUP K JÍDLU

Netrapte se nadváhou! Dopřejte tělu skutečné živiny.
Pouze správně vyživované tělo může být štíhlé, vitální a zdravé.
Nestresujte tělo příjmem nevhodných potravin, hladověním či přejídáním. Vraťte se k přirozenému vztahu k jídlu!

ZVOLTE PROGRAM K VYLADĚNÍ SVÉHO STRAVOVÁNÍ

Výživové poradenství jinak a beze stresů

"ZHUBNĚTE NATRVALO HARMONIZACÍ METABOLISMU" 

E-book je pro každého, kdo touží pomoci svému tělu získat jeho přirozenou hmotnost. "A ze všeho nejvíc je pro ty z vás, kteří jste se po mnoha marných pokusech usilování o zhubnutí nadbytečných kilogramů již vzdali!" Informace v tomto e-booku jsou stejně důležité jako stravovací plán. Když budete znát, proč se raději zaměřit na harmonizaci metabolismu než na hubnutí,  snadněji zařadíte uvedená výživová doporučení a nebudete se muset stresovat sledováním čísel na váze. 

OBJEDNEJTE SI E-BOOK ZA ZVÝHODNĚNOU CENU

TĚLESNÁ ANALÝZA V CENĚ KONZULTACÍ

Využijte měření na tělesném analyzátoru při každé konzultaci zdarma.
Na základě odporu vodivosti nepatrného elektrického proudu tzv. metodou bioelektrické impedance (BIA) změří skutečné procento podílu tělesného tuku. Tento přístroj měří procentuelní podíl tělesné vody, BMR (kalorie potřebné pro výměnu látek), metabolický věk, MUSCLE MASS (svalovou hmotu), PHYSIQUE RATING (hodnocení fyzické kondice), viscerální tuk, hmotnost kostí.

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY NA BLOGU


Jak vám zní tato věta? "Jím beze strachu z toho, že budu tlustá." Beze strachu, který oživuje každá myšlenka na jídlo, pohled na plný talíř, miska s cukrovím ... Bez vnitřního konfliktu vyvěrajícího z touhy ochutnat tu dobrotu a zároveň z přesvědčení, že si to nemohu a nesmím dovolit.

Čím začít se změnami ve výživě, aby to bylo jednoduché a efektivní? Co takhle úpravou délky stravovacího okna? Pokud je vaše okno, kdy jíte, často příliš dlouhé, nejspíš trpíte nějakým chronickým onemocněním, nadváhou či obezitou.

Jak rychle zhubnout břicho? Ptá se většina žen v období kolem menopauzy, ale nejen v něm. I žena 45+ může mít štíhlou linii. Jak ale na to? Zásadní je uvědomit si, že v tomto období má ženské tělo specifické požadavky nejen na skladbu stravy, ale i pohybové aktivity. Mnohdy je třeba přehodnotit celý dosavadní životní styl.